Jasmeen's fotopages

By: Jasmeen HomeDelight

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Tuesday, 15-Jul-2008 02:07 Email | Share | Bookmark
Award seketul cucake

Lihatlah dunia!!!....lihatlahhhh!!!!...aku x menyesal menjadi blogger...akan kuteruskan hingga ketitisan sup yg terakhir...huhu..(smbil kesat2 ayo mate ala2 Azean Irdawaty)

Alamak!!!...kabinet award dah ckup..temen deret kt luo ni jer lah yerrr
>> Dari Ana Elianas tokey kek yg aktif@Penang


>> Dari Zaiy @Dubai yg baru nak gerak kedapur
stlh 2 minggu berkelubung dlm TOTO



>> Dari adikku shima@UK yg dah makin tere wat pau sehingga dpt mencaras empunya resipi


>> yg ni rembat dr umah maklang...bersepah award kt umah dia..so teman ambik lerrr...maklang simpan byk2 pun wat per kan!!!


>> Yg dah siap frame ni dari Hajar@UK yg ada anak comey2...teman ghase nak ambik jer anak komer tu..




Quote:
Teman pun nak kasik award ni pada satu2nyerrrr adik ku yg lum dpt award :-
1- Nor@Dubai >> lame beno kamu tutup dapo tu yerr...teman dah tingin beno nak menjamu selera masakan kamu




View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net