Jasmeen's fotopages

By: Jasmeen HomeDelight

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Wednesday, 14-May-2008 07:13 Email | Share | Bookmark
OUR 14th ANNIVERSARY (mcmana aku leh luper nih...ishkk..ishkk..)

 
 
 
14-MAY-2008..haaaaa!!!!!!...

Teman betul2 luper..sllu x pernah lupa tarikh2 penting mcm ni..hinggalah early this morning, hubby wish happy anniversary..Ya Allahh... (agaknyer, byk sgt yg ada dalam kepala teman skrg nih, tuh yg blur semedang)..dah lame ghopernye teman kahwin yerr...mcm br semlm jerr..(nih kes bercinta after married lerr nih)..


Quote:

To Hubby...
We've grown closer to each other
Troughout the years..
Years filled with joyful loughter
And a few times some tears...

Your LOVE has guided me
Trough some stressful times
The best day of my life was when...
You said YOU'D BE MINE..

Our future years ahead..
I'm looking forward to..
For the wonderful years we've had
I want to say thank you and...

HAPPY OUR 14th ANNIVERSARY..
Semoga rumah-tangga kita sentiasa dalam lindunganNya..semoga dijauhkan dari segala musibah, semoga perjalanan hidup kita dipermudahkan olehNya...Aminnn...


and after 14 years..inilah hasilnyerrr..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.



Teman melabun..
Quote:
Teman & Hubby mengucapkan ribuan terima kasih atas ucapan & doa kalian..seronok & geli hati baca komen u all...tang yg kelako bila ada yg kate teman kiut bile umo dah msuk bab2 kertu nih, bile ada org kate kiut tu temen kene pikio byk kali..perli ker puji nih
Tahun nih x der kek2 anibesary doh..kek ari ibu pun br abih..kang cik tong lak yg dpt habuan len lar klu ada dak shima blk mesia ker, leh dia pulun kek tuh
Hajat hati tuh igt nak tambah lagik sorg ahli majlis mesyuarat..nak ckupkan korum..tp entah lerrr, yg siadik dah msuk 8 tahun, ahli korum br x muncul juge agak2nyer rezeki teman & hubby, 2 org tu jer..nasib baik ada dr x ada langsung..Alhamdulillah..


Bunga nih dr FazzaRinna..sempena enibeseri teman katenyerrr..bio berseri2 FP teman nih TQ yer rinna...mmuuaaahhhhh!!!!!



p/s : blink2 dr Rinna@fazzarinna.fotopages.com


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net