Jasmeen's fotopages

By: Jasmeen HomeDelight

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Sunday, 9-Mar-2008 01:12 Email | Share | Bookmark
RAYA..!!..RAYA..!!RAYA..!!

 
 
Teman mengundi di kawasan 108 Batu Tiga, Shah Alam (Sekolah Kebangsaan Seksyen 24, dkt dgn rumah teman). Klu tanya pada teman, sapa yg teman undi..hehe..undi itu kan rahsia..tp pada teman, teman lebih melihat kepada calon itu sendiri..klu calon hampeh, tp berpaut pada parti yg gah, pun x kene juga pada teman..so, tepuk dada, pangkah ler ikut naluri kewarasan anda..

Result pun dah dapat..tp bila teman surf tenet, detail result x kuar lagik, tp yg pasti 5 negeri jatuh ketangan Barisan Alternatif..(KELANTAN, KEDAH, PENANG, PERAK & SELANGOR)..bg teman mana2 parti pun yg memerintah diharap, mandat yang diberi rakyat akan dijalankan dgn penuh tanggung jawab..janji2 didlm menifesto anda itu, KOTAKANLAH!! jgn hanya sebagai alat utk memancing undi..SELAMAT BERTUGAS KEPADA YB2 BARU!!..

Slip no. saluran mengundi teman


Perang poster didepan sekolah (lepas nih penat leh nak kasik turun poster tu)


Teman melabun..
Quote:
zai kulim> Akak mmg tereeeeeeee...
zaitun> Deme sumer dok penat kempen, tuh yg x berupdate FP, mcm teman nih dah sumer yg kt umah nih kuar menyibuk be'kempen, teman dok mengetuk PC ni ler..teman mana terer masak, sumer ciplak kt FP CHEF2 yg teramat expert memasak itew.. Tenkiu yer sudi menjengah FP teman nih..


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net